حوادث خنده داری که در هواپیما رخ داده!

حوادث خنده دار

اصولا تصور همه از هواپیما این است که  در هواپیمایی محیا شده برای پرواز می نشینید و بعد پروازی آرام را همراه با کمی اضطراب و دلهره که البته کاملا عادی است، را سپری کنید و بعد هم نشستن در فرودگاه مقصد و باقی کارهایتان . اگر به شما بگوییم که جز این روند، مواردی که غیرقابل پیش بینی هستند را نام ببرید ؛ بی شک تنها چیزی که به ذهنتان میرسد مسائل فنی هواپیماست ، اما تنها این نیست.گاهی اتفاقات عجیب و خنده داری هم در هواپیما رخ میدهد.در ادامه برخی از آنها را برای شما بازگو میکنیم.با ما همراه باشید .

پروازی که تنها 2 مسافر داشت !

به جز پروازهای خاص و خصوصی که بلیط فروشی به صورت پروازهای متداول برای آن ها انجام نمی شود ، همه ی پروازها معمولا پر از مسافرند اما می خواهیم داستان پروازی را برایتان بازگو کنیم که در کمال ناباوری و تعجب تنها ۲ مسافر داشت!

گویا این پرواز با ۱۱ ساعت تاخیر مواجه شده بوده است و به همین خاطر افرادی که بلیط این پرواز را خریداری کرده بودند، بیشترشان از ادامه ی مسیر با این  پرواز منصرف شده و راه دیگری را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کرده بودند البته به جز ۲ مسافر بسیااار صبور!! همین ۲ مسافر باعث شدند که شرکت هواپیمایی دلتا، پرواز کلیولند به مقصد نیویورک را در یکی از روزهای ژانویه ی سال ۲۰۱۵با 11 ساعت تاخیر  انجام دهد .

انتخاب روشی عجیب برای فرار از پرداخت هزینه اضافه بار !

در این پاراگراف می خواهیم روش عجیب یک مسافر را برای نپرداختن هزینه ی اضافه بار برای شما بازگو کنیم. البته قبل از آن باید بگوییم که در کل جهان، اغلب مسافران از روش های جالب و مبتکرانه ای برای رهایی از بعضی قوانین استفاده می کنند و می توان گفت این مورد از میان آن ها، شانس این را داشته که معروف شود .

آقای مسافری که میبایست مبلغ 45 پوند برای با اضافی که همراه داشت بپردازد ، برای فرار از این مسولیت روش جالبی استفاده کرد. وی 12 لایه لباس را روی هم پوشید!!!البته روش ایشان به خوبی جواب داد و بدون پرداخت اضافه بار توانست از پروازش استفاده نماید .

خانم و آقای پاندا در قسمت فرست کلاس KLM_ ایر فرانس

پرواز چین به هلند با دو مسافر متفاوت، 2 پاندا! در سال ۲۰۱۵ میلادی، انجمن حمایت از حیات وحش کشور چین، ۲ عدد پاندای بامزه و بزرگ را به باغ وحش اُواند هلند به صورت قرضی با هواپیمای فرست کلاس شرکت بزرگ هواپیمایی کی ال ام_ ایر فرانس فرستاد .

این پرواز ۹ ساعته ی بسیار متفاوت ، از شهر چنگدوی چین به مقصد هلند پرواز کردند و مهماندارها هم با بامبوهای خوشمزه و تازه از آن ها پذیرایی به عمل آوردند . در این سفر ، سرپرست شخصی این دو پاندای بامزه هم با آن ها همسفر بود .

سلفی همسان، مسافران یکسان!

سابقا اصطلاح دوقلو تنها به خواهر و برادرانی که در یک زمان و یک مکان از یک مادر متولد میشوند نسبت داده میشد .اما در این مطلب شما را با بحث جدیدی از همسانی انسان ها روبرو میکنیم!

البته درست است که دو نفر غریبه هم می توانند شبیه  هم باشند اما این که همسان باشند بسیار اتفاق نادر و کمیابی است. در یکی از پروازها، دو مسافر که به سمت یک مقصد و یک مسیر می رفتند و همچنین صندلی هایشان کنار هم قرار گرفته بود و البته از نظر ظاهری نیز یکسان بودند، با هم روبرو شدند .

اندازه یک در میلیارد هم نمیتوانید متصور شوید که در پروازی کنار همزاد همسان خود قرار بگیرید. شباهت زیاد این دو نفر مسافر هم برای خود آن ها و سایر مسافرها هم بسیار جالب و عجیب بود و به منظور ثبت این اتفاق جالب در هواپیما ، یک سلفی بامزه را به عنوان یادگاری گرفتند .

پرواز اسب های اصیل با پرواز !

البته اسب های اصیل بسیار گران قیمت هستند و اصلا عجیب نیست که برای جا به جایی آن ها از وسایل نقلیه ی مطمئن که قطعا گران تر هم هستند، استفاده شود اما امروز می خواهیم مثال جالبی از این جا به جایی های لوکس و گران قیمت را برای شما بازگو نماییم، این اسب ها را با هواپیمای فرست کلاس جا به جا کرده اند.

با خرید بلیط های  بسیار گران قیمت هواپیمای فرست کلاس سالانه اسب های بسیار گران قیمت و گران بها را جا به جا میکنند . برای تغذیه ی این اسب ها هم آخور‌های ویژه ‌ی اسب در محل بار تعبیه شده است.

البته باید بگوییم تعداد قابل توجهی از شرکت های هواپیمایی مثل هواپیمایی امارات، قطر و لوفت هانزا سالن های استراحت اختصاصی برای اسب ها در شهرهای مرکزی خودشان دارند که شامل امکانات رفاهی مناسب و کاملی همچون دامپزشک و محل های نرمش برای حیوانات می باشد .

انفجار سیگار الکترونیکی در هواپیما!

اگرچه سال هاست که  استفاده از سیگار در هواپیما منع شده است اما همچنان  مدل های دیگر سیگار در هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد. در کمال تعجب انفجار سیگار الکترونیکی یک از مسافرهای پرواز خطوط هواپیمایی دلتا، باعث شد پرواز این شرکت با تاخیر انجام شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *