پوشش درمان رایگان کرونا در هواپیمایی امارات

پوشش درمان رایگان کرونا در هواپیمایی امارات

صنعت گردشگری یکی از آن کسب و کارهایی است که تاثیر شدید را به خود بحران کرونا گرفته و از همین رو شرکت های هواپیمایی در پی اطلاعیه های مختلفی سعی در این دارند تا بتوانند با تمام قدرت از این طوفان گذر کنند. در روزهای خبرهایی حاکی از پوشش درمان رایگان کرونا در هواپیمایی امارات مطرح شده است که می تواند تاثیر بالایی در ایجاد حس اعتماد برای مسافران نماید.

ویروس کرونا، مهمان ناخوانده ای که این روزها تبدیل به یکی از وحشتناک ترین معضل های زندگی روزمره تمامی مردم جهان شده و کسی نیست که اسم آن بشنود و حس ناخوشایندی بهش دست ندهد. با توجه به تاثیرات بدی که این ویروس بر روی کسب و کارهای مختلف گذاشته، مجموعه های مختلف در صدد آن هستند تا راه حل های مختلفی را برای گذر از این بحران ارائه دهند.

پوشش درمان رایگان کرونا در هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات طرحی را مبنی بر ارائه پوشش درمان رایگان کرونا در هواپیمایی امارات اجرایی کرده تا مسافران بتوانند با آرامش خاطر سفرهای هوایی خودشان را انجام دهند. لازم به ذکر است که این طرح شرایطی را هم دارد که در ذیل به شرح آن می پردازیم:

  • کلیه مسافران محترم هواپیمایی امارات از مبدا ایران به تمامی مقاصد شبکه پروازی امارات (شامل ویزای توریستی یا دارای اقامت به مقصد دبی و یا ترانزیت در دبی) می بایست حداکثر ۹۶ ساعت قبل از پرواز نسبت به انجام تست کرونا اقدام و گواهی عدم ابتلا به بیماری دریافت نمایند.
  • این گواهی باید در طول سفر قابل ارائه باشد و در کنار پاسپورت و ویزا به کانتر پذیرش مسافرین فرودگاه ارائه گردد.
    همچنین مسافرین مقصد دبی لازم است که فرم تعهدنامه قرنطینه را نیز در سالن ورودی قبل از ورود به شهر تحویل دهند.
  • بنابر اطلاعیه رسمی شرکت هواپیمایی امارات در جهت رفاه بیشتر مسافرین خود اقدام به ارائه پوشش رایگان هزینه های درمانی بیماری کرونا تا سقف ۱۵۰.۰۰۰ یورو و هزینه های قرنطینه روزی ۱۰۰۰ یورو حداکثر به مدت ۱۴ روز نموده است.

بنابر اعلامیه شرکت هواپیمایی امارات این پوشش برای تمامی کلاس های پروازی و مقاصد پروازی تا تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۰ (معادل ۱۰ آبان ۱۳۹۹) انجام می شود و تا ۳۱ روز از تاریخ شروع سفر معتبر می باشد.شما می توانید در سایت الی گشت به صورت آنلاین اقدام به رزرو بلیط هواپیما خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *