هواپیمای دریایی یا Seaplane چیست؟

زمانی که تصمیم می گیرید سفر کنید، اولین چیزی که به ذهن تان خطور می کند انتخاب سیستم حمل و نقل است. بیشتر افراد حمل و نقل هوایی را به دلیل راحتی و سرعتی که در اختیار مسافران قرار می دهد ترجیح می دهند و بعضی ها سفر ریلی و زمینی را بیشتر می پسندند.

اینکه از چه روشی برای رسیدن به مقصد استفاده کنید به خودتان بستگی دارد. در میان گزینه هایی که بیان کردیم انواع دیگری از سیستم های حمل و نقلی وجود دارد که طرفداران زیادی دارند.

از جمله این روش ها می توان به هواپیمای دریایی اشاره کرد. اگر به مالدیو سفر کرده باشید، بدون شک از نزدیک این هواپیماهای جذاب را دیده اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های مختلف حمل و نقل در مالدیو بپردازیم و سپس به سراغ معرفی هواپیماهای دریایی این ناحیه برویم. پس همراه ما باشید

کافی است چشمان تان را ببندید و در هواپیمای دریایی بنشینید. حالا چشمان تان را باز کنید و خودتان را در میانه آب های لاجوردی ببینید که منظره چشم نوازی دارند. این هواپیماها در ارتفاع بسیار کمی از آب پرواز می کنند و به شما اجازه می دهند دید بسیار خوبی به آب ها و صخره های اطراف داشته باشید.

بیشتر هواپیماهای دریایی که در مالدیو فعالیت می کنند از نوع هواپیماهای هاویلند توئین اوتر هستند که برای مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند.

مانی که به مالدیو سفر می کنید می توانید تجربه شیرین سفر با هواپیماهای دریایی را داشته باشید. این هواپیماها جمع و جور و بسیار کاربردی هستند و می توانند بیش از ۱۵ مسافر را به ۱۲۰۰ جزیره مالدیو برسانند.

همه هواپیماهای دریایی در مالدیو از فرودگاه بین المللی ولانا که در مجاورت ترمینال بین المللی ماله واقع شده است بلند می شوند و شما را به سفری رویایی به جزایر مختلف این کشور دعوت می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این هواپیماها در طول شب فعالیتی ندارند و استفاده از آن ها هزینه ای بین ۳۵۰۰ الی ۷۰۰۰ روفیه را برایتان خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *