هدیه ایر کانادا به یک خانواده، ۱۰ سال پرواز رایگان

ایر کانادا

مدتی قبل ایر کانادا که ایرلاین دولتی کانادا محسوب می شود، اشتباها ۴ صندلی یک پرواز را به ۸ نفر فروخته بود که بعد از فهمیدن اشتباه خود برای جبران آن، یه یک خانواده پیشنهاد پرواز رایگان تا ۱۰ سال داد، علاوه بر این قرار است به آنها غرامت هم بدهد.

ایر کانادا | ایرلاین ایر کانادا

ایرلاین کانادایی ایر کانادا که بزرگترین ایرلاین این کشور محسوب می شود، برای جبران اشتباه خود که ۴ صندلی هواپیما را به ۸ نفر فروخته بود، کار بسیار تحسین برانگیزی کرد و علاوه بر عذرخواهی، به خانواده ی متضرر پیشنهاد ۱۰ سال پرواز رایگان داد.

خانواده ی ۴ نفره ی دول از جزیره ی پرنس ادوارد راهی مقصد مونترآل بودند که بعد از وارد شدن به هواپیما، با صندلی های فروخته شده ی خود مواجه شدند و بعد از دیدن این موضوع فورا آن را به رسانه های کانادا منتقل کردند که مسئولان شرکت  هواپیمایی ایرکانادا هم بلافاصله از این خانواده عذر خواهی کردند و ۲۵۰۰ دلار به آنها غرامت پرداختند.

ظاهرا با وجود عذرخواهی و پرداخت این مقدار غرامت، «برت دوبل» پدر خانوده باز هم ناراضی بوده و گفته که این موضوع را به همه ی رسانه ها می کشاند که در نتیجه ی فشار این رسانه ها، ارکانادا هم به آنها پیشنهاد مسافرت رایگان تا ۱۰ سال با این هواپیمایی را داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *