فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهری

خطرناک مثل دعوای زن و شوهر

دعوای یک زن و شوهر، هواپیمایی که در مسیر لندن به لاس پالماس بود را منجر به فرود اضطراری در پرتغال کرد. در واقع این بار بر خلاف همیشه چیزی که موجب فرود اضطراری شد نه نقص فنی، نه وضعیت نامناسب آب و هوایی، نه اقدام به ترور و گروگان گیری و نه اتام سوخت هواپیما بود، بلکه یک دعوا بین یک زوج آن هم به واسطه یک پیامک بود.

رونالد سن ویل ۵۳ ساله و همسرش  پائولین ۶۶ ساله که از مسافران این پرواز بودند به واسطه یک پیامک شروع به فحاشی به یکدیگر می کنند، این دعوا بدون وقفه تا یک ساعت ادامه دارد و تا جایی پیش می رود که یکدیگر را تهدید به کتک زدن می کنند، در نهایت با متهم شدن این زوج به دلیل بر هم زدن امنیت پرواز، خلبان اقدام به فرود اضطراری در جنوب پرتغال می کند. جالب اینجاست که فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهری بود اما خود این زوج منکر این قضیه هستند و خود را بی گناه می دانند اما کار آن ها به پیاده شده از هواپیما به پایان نرسید و روانه دادگاه شدند.

به گفته یکی از مسافران که شاهد این نزاع بوده، این دعوا به اندازه ای بی ئقفه و طولانی بود که این گونه به نظر می رسید که آن ها مست هستند. حال با نگاهی به این اتفاق و فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهری شاید در لحظه اول این موضوع خنده دار به نظر برسد اما باید از این منظر به آن نگاه کنیم که این دعوای به ظاهر ساده موجب شده تا وقت آن همه مسافر را گرفته و یک هواپیمای غول پیکر را از فراز آسمان به زمین بکشد و در خطوط هوایی ایرلاین مربوطه وقفه و اختلال ایجاد کند.

فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهری

فرود اضطراری هواپیما به دلیل دعوای زن و شوهری چندی پیش هم برای یک زوج هم وطن ما اتفاق افتاده بود به گونه ای که یک خانم ایرانی که همراه با همسر خود در حال پرواز ازقطر به اندونزی بود، در حین پرواز متوجه شد که همسرش به او خیانت کرده است، او این کار را با استفاده از اثر انگشت همسرش انجام داد و قفل موبایل او را باز کرد که بعد از اطلاع از خیانت همسرش، شروع به  کتک زدن او کرد تا جایی که هواپیما مجبور به فرود اضطراری در هند شد و این زوج را به همراه فرزندشان در شهر چنای هند پیاده کرد و آن ها در نهایت با یک پرواز دیگر به کوالالامپور فرستاده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *