عجیب ترین حیواناتی که تا به حال در هواپیما دیده شده اند!

عجیب ترین حیوانات در هواپیما

آیا فکر می کنید مار در هواپیما صحنه ای یک فیلم ترسناک است؟ متاسفانه اینطور نیست و باید به شما بگوییم که این صحنه ترسناک در واقعیت هم دیده شده است. اما عجیب ترین حیوانات در هواپیما به مار محدود نمی شوند و موجودات عجیب و غریب تری هم در هواپیما دیده شده اند. حضور این موجودات باعث تاخیر در پرواز و گاهی فرود اضطراری هواپیما شده و ترس و وحشت زیادی را بین مسافران به وجود آوردند.

تصور کنید داخل هواپیما نشسته اید و منتظر هستید تا هواپیما از زمین بلند شود. سفر هوایی به اندازه کافی برایتان هیجان انگیز و شاید استرس آور است و دوست دارید همه چیز به خوبی و خوشی پیش برود. ناگهان زیر پایتان یک موش می بینید! بله، یک موش آن هم داخل هواپیما! چه کار می کنید؟ چه واکنشی خواهید داشت؟ اگر به جای موش یک جانور ترسناک و خطرناک مثل عقرب یا مار ببینید چه؟ متاسفانه در برخی پروازها این اتفاق افتاده است و مسافران با جانوران عجیب و غریب و گاه خطرناکی مواجه شده اند. برخی از این اتفاقات حین پرواز اتفاق افتاده و مسافران در ارتفاع هزاران متری فرصتی برای فرار نداشته اند. در این صورت هواپیما مجبور به فرود اضطراری شده تا ماموران آن حیوان را از هواپیما خارج کنند. البته این اتفاقات بسیار نادر هستند و به همین دلیل هم جالب توجه هستند. بنابراین لازم نیست در پرواز بعدی تان مدام زیرپایتان را نگاه کنید تا شاید جانوری خطرناک زیرپایتان باشد. سفر هوایی در امن ترین دوران خود به سر می برد و پیشرفت های فناوری راحت ترین پرواز را برای مسافران فراهم می کند.

عقرب

عقرب یکی از عجیب ترین و البته خطرناک ترین موجوداتی است که تا به حال در هواپیما دیده شده است. در یکی از پروازهای آلاسکا ایرلاینز زمانی که هواپیما در فرودگاه بین المللی لس آنجلس قرار داشت و آماده تیک-آف بود یک مسافر زن توسط عقرب گزیده شد! هواپیما مجبور شد دوباره به گیت برگردد تا زن نگون بخت را برای درمان های اورژانسی به بیمارستان ببرند. توضیح مشخصی برای وجود عقرب در هواپیما وجود نداشت و هواپیما با ۵۰ دقیقه تاخیر دوباره به مقصد پورتلند پرواز کرد.

مورچه!

طبق گزارش ها لشگر مورچه ها به پروازی که از مکزیکوسیتی انجام می شد حمله کرده اند! مهمانداران هواپیما ناگهان متوجه شدند که از دریچه دستگاه تهویه هوا ردیفی از مورچه ها در حال خارج شدن هستند. چیزی نگذشت که مورچه ها به سرعت داخل کابین هواپیما پراکنده شدند و مسافران هواپیما شروع به خاراندن خود کردند. ساعت ها طول کشید تا بالاخره هواپیما را از این حشرات پاکسازی کردند.

موش!

یکی از پروازهای شرکت بریتیش ایرویز به مقصد سن فرانسیسکو با چهار ساعت تاخیر انجام شد. چون یک موش داخل هواپیما پیدا شده بود. یکی از مسافران ناگهان متوجه این موش شد و به مهمانداران اطلاع داد. بریتیش ایرویز مجبور شد بیش از ۱۵۰۰۰۰ پوند به مسافران غرامت پرداخت کند. سال گذشته پرواز قطر ایرویز از مادرید به دوحه نیز به دلیل وجود موش داخل هواپیما با بیش از ۶ ساعت تاخیر انجام شد.

ایگوآنا

یکی دیگر از عجیب ترین حیوانات در هواپیما ایگوآنا است. آن هم نه یکی بلکه چندتا! در یکی از پروازهای وست جت مهمانان ناخوانده ای در هواپیما مشاهده شدند و هواپیما را وادار به فرود در تورنتو کردند. یکی از مسافران چند ایگوآنا را مخفیانه داخل چمدانش قرار داده و آن ها را به داخل هواپیما برده بود. مشکل اینجا بود که وقتی مهمانداران ایگوآناها را داخل چمدان مسافر پیدا کردند تنها دو عدد از آن ها در چمدان باقی مانده بود! هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد تا ایگواناهای فراری پیدا شوند و سیم ها و تجهیزات هواپیما را نجوند و مشکلی به وجود نیاورند.

سوسک

به چندش ترین مثال در مورد حضور عجیب ترین حیوانات در هواپیما می رسیم: سوسک! آن هم داخل کابین هواپیما! در یکی از پروازهای امریکن ایرلاینز که از میامی به مقصد فرودگاه بین المللی ریگان در پرواز بود گروهی سوسک روی پرده حائل بین قسمت های هواپیما مشاهده شدند. مسافران مجبور شدند دو ساعت وقفه در پرواز را تحمل کنند تا این مهمانان ناخوانده از هواپیما خارج شوند.

زنبور

این مورد بیشتر شبیه فیلم های ترسناک است! هزاران زنبور به یک هواپیمای اندونزیایی حمله کردند و روی بال سمت راستش تجمع کردند. خوشبختانه زنبورها نمی توانستند داخل هواپیما بیایند، وگرنه تصور کنید چه صحنه ترسناکی می شد! هواپیما مجبور شد در فرودگاه بین المللی کوالانامو فرود بیاید و مسافران بیش از ۹۰ دقیقه منتظر ماندند تا بالاخره آتش نشانی به دادشان برسد و این زنبورها را از هواپیما پیاده کند! در نهایت مامورین آتش نشانی مجبور شدند با فشار آب زنبورها را از روی بال هواپیما جدا کنند.

 

مار!

در سال ۲۰۱۲ یکی از عجیب ترین حیوانات در هواپیما مشاهده شد! پرواز هواپیمایی مصر مجبور شد در یکی از شهرهای مصر فرود اضطراری انجام بدهد. چرا؟ چون یک مار کبرا مسافری را نیش زده بود!!! ظاهرا یکی از مسافران ماری را داخل کیف دستی اش قرار داده و آن را به صورت قاچاقی و مخفیانه به داخل هواپیما برده بود! بعد از اینکه مار کبری یکی از مسافران را نیش زد مهمانداران سعی کردند مار را کنترل کنند. اما مار که ظاهرا از پرواز خوشش نیامده بود به زیر صندلی ها خزید و باعث ترس و وحشت مسافران شد. مشاهده مار در هواپیما در یکی از پروازهای کانتاس نیز به وجود آمد و در سال ۲۰۰۹ چهار مار پیتون که در قسمت بار قرار داشتند به طرز عجیبی از قفس هایشان بیرون آمدند و ناپدید شدند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *