بهترین چشم اندازهای جهان از نگاه هواپیما!

بندر سیدنی | Sydney Harbour

اگر در سیدنی بوده اید و می خواهید آنجا را ترک کنید منتظر یک چشم انداز خوب از بندر سیدنی باشید. برای اینکه این منظره را بهتر ببینید باید صندلی شما بخش راست هواپیما باشد که در هنگامی که هواپیمای شما می خواهد بلند شود بتوانید یک عکس هوایی خوب از بندر سیدنی داشته باشید. بندر سیدنی، بزرگترین بند طبیعی دنیا است و مسافران می توانند از این بندر و خانه اپرای سیدنی، عکس های بسیار زیبایی از داخل هواپیما بیاندازند.

پل گلدن گیت، آلکاتراز و خلیج | Golden Gate Bridge, Alcatraz and bay

یکی دیگر از زیباترین مکان ها می تواند پل گلدن گیت باشد که اصلا مهم نیست که در کجای هواپیما نشسته اید؛ در هر صورت نمای زیبایی از این مکان ها را خواهید دید. اگر سمت چپ بنشینید، پل گلدن گیت منظره زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت، از سمت آلکاتراز چشم نواز و خلیج از هر دو طرف نمایان است.

کیپ تاون و کوه تیبل | Cape Town and Table Mountain

یکی از کارمندان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز می گوید که زیباترین جایی که می شود از هواپیما دید، کیپ تاون در آفریقای جنوبی است. او می گوید:

پروازهای ورودی اول صبح از شمال، بهترین زمانی است که می توان کیپ تاون، کوه تیبل و خلیج را دید.

مناظر زیبایی این شهر و کوه را می توانید از دو طرف هواپیما مشاهده کنید که این خودش یک نکته مثبت پروازهاست.

تورنتو | Toronto

زمانی که شما در هواپیما هستید، اگر نور عصر یا صبح را داشته باشید، می توانید عکس های هوایی بسیار خوبی را از شهر تورنتو بگیرید. بستگی به اینکه مقصد شما کجاست در هر دو طرف هواپیما می توانید مناظر جالبی از این شهر، بخصوص برج CN را مشاهده کنید.

خط افق شیکاگو | Chicago skyline

به خاطر الگوی X باندهای فرودگاه شیکاگو، خیلی سخت است که بتوان حدس زد که در چه جهتی شما فرود خواهید آمد. اگر شما از شرق می آیید و اگر در سمت راست هواپیما نشسته باشید، مناظر بسیار زیبایی را از خط افق شهر شیکاگو خواهید دید. از آنجایی که این فرودگاه در منطقه متراکم شهر قرار گرفته، زمانی که فرود می آیید حس می کنید که انگار در یک خیابان شلوغ قرار خواهید گرفت.

بورا بورا | Bora Bora 

جزیره بورا بورا آنقدر زیباست که می توان یک راهنمای سفر مخصوص اینکه در پرواز باید کجای هواپیما بنشینید تا بهترین منظره جزیره پیش رویتان نمایان شود، نوشت. بیشتر هواپیماهایی که به این جزیره پرواز دارند، صندلی هایشان را به صورت انتخابی می گذارند و اگر شما زودتر از بقیه بتوانید صندلی خود را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که صندلی های سمت چپ هواپیما، جایی باشد که شما انتخاب خواهید کرد.

زمانی که به فرودگاه بورا بورا نزدیک می شوید، جزایر هواهین، رایاتیا و بورا بورا را خواهید دید و همچنین نمای خوبی از مرجان های زیبا و تالاب های درخشان به شما هدیه می شود.

کوه فوجی | Mount Fuji 

قطعا یکی از برترین نقاطی که می تواند از هواپیما دید، کوه فوجی است. اصلا فرقی نمی کند که شما به توکیو می آیید یا در حال ترک توکیو هستید؛ کوه فوجی را خواهید دید و با عکاسی از آن می توانید یکی از جالب ترین عکس های هوایی خود را داشته باشید. اگر به ناریتا (Narita) می روید، توکیو و کوه فوجی را در سمت راست خود می بینید. اگر هم هواپیما چرخشی برای رسیدن به فرودگاه از سمت جنوب داشته باشید، مسافران سمت چپ هواپیما نیز این صحنه زیبا و دوست داشتنی را مشاهده خواهند کرد.

لندن | London 

زمانی که مقصد شما لندن است و هنگامی که به این شهر نزدیک می شوید، دیدن شهر لندن از جمله مناظری خواهد بود که برای همیشه در ذهن شما می ماند. دیدن مکان هایی مانند رودخانه تامز و جاذبه هایی نظیر O2 Greenwich از جمله اتفاقات خوب ورد به شهر لندن است. اگر به فرودگاه هیترو لندن از سمت شرق نزدیک می شوید، بهترین زمان است تا چشم انداز شهر را مشاهده کنید؛ یک خوش آمدگویی بی نظیر از لندن!

لس آنجلس | Los Angeles

اگر می خواهید به فرودگاه لس آنجلس بیایید، بسیار پیشنهاد می شود که یک صندلی را انتخاب کنید که در سمت راست هواپیما واقع شده باشد. هواپیماهای زیادی در طول روز از سمت شرق به این فرودگاه می آیند که اگر در یکی از آن ها هستید و البته سمت راست نیز نشسته اید، مناظری نظیر کوه سن گابریل، رود لس آنجلس، مرکز شهر لس آنجلس، نشانه هالیوود و محله سنچری سیتی را خواهید دید.

اگر پرواز شما شبانه است، اصلا مهم نیست که در کدام طرف هواپیما قرار گرفته اید، مطمئن باشید که از این شهر نورانی و چراغ هایی که در طول شب می درخشند، عکس های هوایی بسیار جذابی تهیه خواهید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *