بهترین صندلی هواپیما را چطور پیدا کنیم؟

بیشتر مردم از پروازهای طولانی بیزارند . درک این موضوع با توجه به این که صندلی های هواپیما اغلب راحت نیستند  کار دشواری نیست .در همه پروازها صندلی هایی هستند که بهتر از بقیه اند ؛ بیزینس کلاس و ردیف خروجی از این صندلی ها هستند. صندلی های دیگری هم هستند که نسبت به بقیه بهترند و این امر بستگی به هواپیما و پرواز نیز دارد چون صندلی های هواپیماها و پرواز های مختلف با هم متفاوتند .

در این مطلب چند نکته را بیان میکنیم که کمک می کند بتوانید بهترین صندلی هواپیما را انتخاب نمایید .

صندلی های جلویی یا روی بال هواپیما

صندلی های جلویی هواپیما  ساکت تر و کم سرو صداتر از صندلی های عقب هواپیما هستند چون تا حد ممکن از موتورها دورند، صندلی های روی بال هواپیما هم همینطورند . هر دوی این صندلی ها مشابه همند . اگر می خواهید بی دردسر در طول پرواز کمی بخوابید، باید این موارد را مد نظر داشته باشید. 

صندلی های کنار دیوار

در اکثر هواپیماها صندلی های کنار دیوارشان جا برای دراز کردن پا دارند به عنوان مثال صندلی های جلوی کابین در حد فاصل صندلی های بیزینس کلاس که  این فضا را دارا می باشند . البته نباید این نکته را فراموش کنیم که به هرحال دیوار روبروی شما یک دیوار است هرچند فضا برای پا باز باشد .

ردیف خروج

بهترین و راحت ترین صندلی های کابین مربوط به ردیف های خروج هستند. در خیلی از هواپیماها، صندلی های ردیف خروجی  جای پای بیشتری دارند ، اما باید در نظر داشته باشید که اکثر خطوط هوایی به شما اجازه نمی دهند چیزی را زیر صندلی که جلوی شما قرار گرفته، بگذارید. صندلی کنار پنجره معمولا دارای درب اضطراری هستند که تا قسمت جای پا بیرون آمده است. نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که صندلی کنار پنجره ردیف خروج، از بقیه جاهای هواپیما سردتراست. همچنین تمام صندلی های ردیف های خروج مشابه هم نیستند. آرایش صندلی ها در برخی هواپیماها به این شکل است که دو ردیف خروجی در کنار یکدیگر در هر دو طرف هواپیما قرار گرفته است . در این حالت، صندلی های خروج جلویی، اصلاً امکان خم شدن یا خوابیدن ندارند. نکته آخر و مهمترین نکته ای است که شما برای اینکه بتوانید منظور خود را برسانید و روی بهترین صندلی بنشینید باید بتوانید با زبان بومی همان خط هوایی که با آن پرواز می کنید صحبت کنید . مثلا ، اگر با شرکت هواپیمایی کوپا سفر میکنید که متعلق به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی است حتماً برای نشستن در ردیف خروجی باید زبان اسپانیایی بلد باشید، تا در امنیت کامل باشید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *